Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztrálni szerettem volna, de nem sikerült. 

Küldjön üzenetet a Kapcsolat menüből az oldal adminisztrátorának. Az üzenetben röviden írja le a hibajelenséget. Kapott-e és ha igen, milyen hibaüzenetet? Milyen eszközről, milyen operációs rendszert és milyen böngésző programot használva érte el az oldalt? A böngésző verziószáma a Súgó menüben, vagy a Beállítás menüben Névjegyként megtalálható.

Sikeresen regisztráltam, de nem kaptam visszaigazolást. Mi ennek az oka?

Valószínűleg elírta az e-mail címét, így a visszaigazolás nem a megfelelő címre érkezett. A rendszer nem egyedileg ellenőrzi az e-mail címeket, hanem azt vizsgálja, hogy a megadott cím lehet-e valóságos? Vegye fel a kapcsolatot az oldal kezelőjével!

Miért szükséges a regisztráció?

A weboldalon vannak olyan dokumentumok, információk, amelyek bár nem titkosak, de csak a VIZAFOGÓ Lakásfenntartó Szövetkezet tagjaira, a nem tag tulajdonosokra, illetve a bérlőkre tartoznak. A regisztráció és az ott megadni szükséges adatok szükségesek ahhoz, hogy a regisztráló megbízhatóan azonosítható legyen, a regisztráció jogosságát el lehessen bírálni. A regisztrációt követően a felhasználó hozzáférhet a weboldal nem nyilvános részeihez és szolgáltatásaihoz is. A sikeres regisztrációhoz szükséges, hogy az ott használt e-mail címnek a szövetkezetnél nyilvántartott címnek kell lennie!

Minden fent van az oldalon a szövetkezetről?

Természetesen nem, de arra törekszünk, hogy a legfontosabb dolgok megtalálhatóak legyenek. Először a legutóbbi időszakra vonatkozó anyagok kerülnek fel, később majd lehetőség szerint visszafelé haladva az időben a régebbiek is.

Hibát találtam. Kinek jelezzem?

Ha az oldal működésével kapcsolatos a hiba - például egy menüpont, vagy hivatkozás nem létező oldalra mutat - akkor az Üzenet az üzemeltetőnek menüpontot célszerű használni.

Ha egy dokumentumban talál hibát, akkor az Észrevétel küldése menüpont javasolt. Az anyagokat - ha nem beolvasott és pdf-ben letölthető másolatok -, szöveghűen töltjük fel. Lehetnek az eredetiben is félreütések, nyelvi de akár ténybeli pontatlanságok. A dokumentumjellegű anyagokban, mint pl. egy beszámoló, nincs mód javítani. A nem dokumentum jellegű anyagok tartalmán csak különösen indokolt esetben változtatunk.