Tisztelt Tulajdonosok, Szövetkezeti Tagok, Bérlők!

Mint ismeretes a COVID-19 második hullámával kapcsolatos egészségügyi vészhelyzet bevezetésével kapcsolatosan megjelent Kormányrendelet (502/2020.XI.16.sz.) a koronavírus elleni védekezésről szükségessé teszi a szövetkezet védekezésének fokozását.

Továbbra is fertőtlenítjük a közös használatú helyiségeket. Kérem, hogy a  háztartási szemetet a megfelelő konténerekben helyezzék el, és ne tároljanak hulladékot máshol (folyosó, bejárati ajtó előtt).  

Közkívánatra az internettel és átutalással nem rendelkező tulajdonosok kérésére

2021. JANUÁR 18-TÓL kéthetente HÉTFŐI NAPOKON

8:00-TÓL - 19:00-IG A PÉNZTÁRAT NYITVA TARTJUK.

EBÉDIDŐ: 12:00-tól 13:30-ig tart

TERVEZETT TOVÁBBI HÉTFŐI PÉNZTÁRI NAPOK:

május 10.

május 31.

 

Kérem, hogy a vírushelyzet okozta különleges helyzetet vegyék figyelembe. Mindannyiunk élete, egészsége életfontosságú. Kérem, tartsák távol magukat minden fertőző helytől, az irodába csak maszkban és a 1,5m-es távolság betartásával, fertőtlenítőszer használatával lehet belépni.

Budapest, 2021. április 19.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

Veszélyeshulladék-gyűjtési akciót szervez a XIII. kerületi Önkormányzat 2021. május 15-én. A Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezethez közeli helyszín és átvételi időpont:

Vizafogó sétány
(gyógyszertár melletti parkoló,
Párkány utca 38-40. előtt)
11:30 – 13:30

Az alábbi típusú veszélyeshulladékokat veszik át:

  • elektromos és elektronikai hulladékok: televízió, hűtő, mosógép, háztartási kisgépek, számítógép,
  • savas akkumulátorok,
  • festék- és lakkmaradékok, szerves oldószerek, festékes rongyok, ecsetek, folyékony és szilárd növényvédő szerek,
  • lejárt szavatosságú gyógyszerek, vegyszerek,
  • fáradtolaj, olajszűrők, légszűrők, olajos rongyok, olajos flakonok, használt sütőzsírok és olajok.
  • nem adható le építési-bontási hulladék!

A leadás során is maradéktalanul be kell tartani a járvány terjedésének megelőzését célzó előírásokat (maszkhasználat, távolságtartás)!

Tisztelt Szövetkezeti Tagok!

 

2021. március 5-én a Díjbeszedő Holding Zrt. levélben értesítette a szövetkezetet a mellékvízmérők névátírásának változásáról. A szükséges dokumentumokról és az ügymenetről a mellékelt DBH levél ad tájékoztatást.

Az oldalon regisztrált szövetkezeti tagok bejelentkezést követően a Dokumentumok/Ügyvezető elnök anyagai menüpontjában elérhetik az ügyvezető elnök, a Dokumentumok/Felügyelőbizottság anyagai menüpontjában az FB beszámolóját.

Használati díj (közös költség) utalása:
11713005-20030652
Közlemény: lépcsőház/lakásszám

 

 

Tisztelt Tulajdonosok, Szövetkezeti Tagok, Bérlők!

Mint ismeretes a COVID-19 második hullámával kapcsolatos egészségügyi vészhelyzet bevezetésével kapcsolatosan megjelent Kormányrendelet (502/2020.XI.16.sz.) a koronavírus elleni védekezésről szükségessé teszi a szövetkezet védekezésének fokozását.

Továbbra is fertőtlenítjük a közös használatú helyiségeket. Kérem, hogy a  háztartási szemetet a megfelelő konténerekben helyezzék el, és ne tároljanak hulladékot máshol (folyosó, bejárati ajtó előtt).  

Közkívánatra az internettel és átutalással nem rendelkező tulajdonosok kérésére

2021. JANUÁR 18-TÓL kéthetente HÉTFŐI NAPOKON

8:00-TÓL - 19:00-IG A PÉNZTÁRAT NYITVA TARTJUK.

EBÉDIDŐ: 12:00-tól 13:30-ig tart

TERVEZETT TOVÁBBI HÉTFŐI PÉNZTÁRI NAPOK:

február 1.

február 15.

március 1.

március 22.

április 12.

április 26.

Kérem, hogy a vírushelyzet okozta különleges helyzetet vegyék figyelembe. Mindannyiunk élete, egészsége életfontosságú. Kérem, tartsák távol magukat minden fertőző helytől, az irodába csak maszkban és a 1,5m-es távolság betartásával, fertőtlenítőszer használatával lehet belépni.

Budapest, 2021. január 13.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök