Tisztelt Tulajdonosok!

Tájékoztatom Önöket, hogy az FKF tájékoztatása szerint a lomtalanítás ebben az évben május 16-17-én lesz.

Május 16-án vasárnap kell az épületek utca felöli oldalára kikészíteni a feleslegessé vált bútorokat, ruhákat, üvegeket,……. stb.

A hulladék elszállítását a FKF 17-én hétfőn reggel kezdi meg.

Felhívom a lépcsőházakban pincerésszel (bérleménnyel) rendelkezők figyelmét, hogy most van lehetőség a bérelt pincék lomtalanítására, a pince folyosókra kihelyezett bútor, autóabroncs, építési törmelék felhordására a pincékből! Mivel ezek a használaton kívüli tárgyak csak a pincerész bérlők tulajdonában lehettek – voltak a szövetkezet költségére nem szállíthatók el. A lépcsőházban 64 lakás, azaz tulajdonos van, de pincerekesszel általában csak 25 – 30 fő (tulajdonos) rendelkezik. Mivel a pincében vezető út ráccsal van lezárva és annak kulcsa csak a pincebérlőknek áll rendelkezésre, nyilvánvaló, hogy a pincefolyosókon elhelyezett hatalmas mennyiségű főleg bútor a bérlők jóvoltából került le a pincébe.

A lomtalanítási napokon kívül a szövetkezet sem tudja felhordani és elszállítani ezeket a tárgyakat! Nem beszélve a költségekről, hiszen a munkaerőt, szállítást és a szemétlerakás díját nekünk – azaz Önöknek – kell fizetni. Az elmúlt években két alkalommal kitakarítottuk a pince folyosókatnem tartott sokáig a rend – több százezer forintért.

Tudom mi is – a szövetkezet alkalmazottjai – hagyunk ott a karbantartáskor vagy hibaelhárításkor keletkezett hulladékot, amit most a lomtalanításkor lerendezünk.

Még egyszer szépen kérem a pince bérlőket, hogy használják ki ezt a lehetőséget és, ahogy levitték a pincébe a szobabútorokat, úgy hordják is vissza az utcára. Most lehet!

 

Budapest, 2021. április 26.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

 

Tisztelt Tulajdonosok, Szövetkezeti Tagok, Bérlők!

Mint ismeretes a COVID-19 második hullámával kapcsolatos egészségügyi vészhelyzet bevezetésével kapcsolatosan megjelent Kormányrendelet (502/2020.XI.16.sz.) a koronavírus elleni védekezésről szükségessé teszi a szövetkezet védekezésének fokozását.

Továbbra is fertőtlenítjük a közös használatú helyiségeket. Kérem, hogy a  háztartási szemetet a megfelelő konténerekben helyezzék el, és ne tároljanak hulladékot máshol (folyosó, bejárati ajtó előtt).  

Közkívánatra az internettel és átutalással nem rendelkező tulajdonosok kérésére

2021. JANUÁR 18-TÓL kéthetente HÉTFŐI NAPOKON

8:00-TÓL - 19:00-IG A PÉNZTÁRAT NYITVA TARTJUK.

EBÉDIDŐ: 12:00-tól 13:30-ig tart

TERVEZETT TOVÁBBI HÉTFŐI PÉNZTÁRI NAPOK:

május 10.

május 31.

 

Kérem, hogy a vírushelyzet okozta különleges helyzetet vegyék figyelembe. Mindannyiunk élete, egészsége életfontosságú. Kérem, tartsák távol magukat minden fertőző helytől, az irodába csak maszkban és a 1,5m-es távolság betartásával, fertőtlenítőszer használatával lehet belépni.

Budapest, 2021. április 19.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

Veszélyeshulladék-gyűjtési akciót szervez a XIII. kerületi Önkormányzat 2021. május 15-én. A Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezethez közeli helyszín és átvételi időpont:

Vizafogó sétány
(gyógyszertár melletti parkoló,
Párkány utca 38-40. előtt)
11:30 – 13:30

Az alábbi típusú veszélyeshulladékokat veszik át:

  • elektromos és elektronikai hulladékok: televízió, hűtő, mosógép, háztartási kisgépek, számítógép,
  • savas akkumulátorok,
  • festék- és lakkmaradékok, szerves oldószerek, festékes rongyok, ecsetek, folyékony és szilárd növényvédő szerek,
  • lejárt szavatosságú gyógyszerek, vegyszerek,
  • fáradtolaj, olajszűrők, légszűrők, olajos rongyok, olajos flakonok, használt sütőzsírok és olajok.
  • nem adható le építési-bontási hulladék!

A leadás során is maradéktalanul be kell tartani a járvány terjedésének megelőzését célzó előírásokat (maszkhasználat, távolságtartás)!

Tisztelt Szövetkezeti Tagok!

 

2021. március 5-én a Díjbeszedő Holding Zrt. levélben értesítette a szövetkezetet a mellékvízmérők névátírásának változásáról. A szükséges dokumentumokról és az ügymenetről a mellékelt DBH levél ad tájékoztatást.

Az oldalon regisztrált szövetkezeti tagok bejelentkezést követően a Dokumentumok/Ügyvezető elnök anyagai menüpontjában elérhetik az ügyvezető elnök, a Dokumentumok/Felügyelőbizottság anyagai menüpontjában az FB beszámolóját.

Használati díj (közös költség) utalása:
11713005-20030652
Közlemény: lépcsőház/lakásszám