A hely, ahol élünk...   

  • Főoldal
  • Hírek
  • A szövetkezetről
      • Back
      • Tisztségviselők
      • Iroda
  • Dokumentumok
      • Back
      • Alapdokumentumok
  • Ajánlatkérések, állás
  • Hasznos infók
  1. Ön itt van:  
  2. Főoldal
  3. Hírek

Lomtalanítás 2021.

Megjelent: 2021. április 27

Tisztelt Tulajdonosok!

Tájékoztatom Önöket, hogy az FKF tájékoztatása szerint a lomtalanítás ebben az évben május 16-17-én lesz.

Május 16-án vasárnap kell az épületek utca felöli oldalára kikészíteni a feleslegessé vált bútorokat, ruhákat, üvegeket,……. stb.

A hulladék elszállítását a FKF 17-én hétfőn reggel kezdi meg.

Felhívom a lépcsőházakban pincerésszel (bérleménnyel) rendelkezők figyelmét, hogy most van lehetőség a bérelt pincék lomtalanítására, a pince folyosókra kihelyezett bútor, autóabroncs, építési törmelék felhordására a pincékből! Mivel ezek a használaton kívüli tárgyak csak a pincerész bérlők tulajdonában lehettek – voltak a szövetkezet költségére nem szállíthatók el. A lépcsőházban 64 lakás, azaz tulajdonos van, de pincerekesszel általában csak 25 – 30 fő (tulajdonos) rendelkezik. Mivel a pincében vezető út ráccsal van lezárva és annak kulcsa csak a pincebérlőknek áll rendelkezésre, nyilvánvaló, hogy a pincefolyosókon elhelyezett hatalmas mennyiségű főleg bútor a bérlők jóvoltából került le a pincébe.

A lomtalanítási napokon kívül a szövetkezet sem tudja felhordani és elszállítani ezeket a tárgyakat! Nem beszélve a költségekről, hiszen a munkaerőt, szállítást és a szemétlerakás díját nekünk – azaz Önöknek – kell fizetni. Az elmúlt években két alkalommal kitakarítottuk a pince folyosókat – nem tartott sokáig a rend – több százezer forintért.

Tudom mi is – a szövetkezet alkalmazottjai – hagyunk ott a karbantartáskor vagy hibaelhárításkor keletkezett hulladékot, amit most a lomtalanításkor lerendezünk.

Még egyszer szépen kérem a pince bérlőket, hogy használják ki ezt a lehetőséget és, ahogy levitték a pincébe a szobabútorokat, úgy hordják is vissza az utcára. Most lehet!

 

Budapest, 2021. április 26.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

2021. januártól ideiglenes pénztár nyitvatartás

Megjelent: 2021. április 27

 

Tisztelt Tulajdonosok, Szövetkezeti Tagok, Bérlők!

Mint ismeretes a COVID-19 második hullámával kapcsolatos egészségügyi vészhelyzet bevezetésével kapcsolatosan megjelent Kormányrendelet (502/2020.XI.16.sz.) a koronavírus elleni védekezésről szükségessé teszi a szövetkezet védekezésének fokozását.

Továbbra is fertőtlenítjük a közös használatú helyiségeket. Kérem, hogy a  háztartási szemetet a megfelelő konténerekben helyezzék el, és ne tároljanak hulladékot máshol (folyosó, bejárati ajtó előtt).  

Közkívánatra az internettel és átutalással nem rendelkező tulajdonosok kérésére

2021. JANUÁR 18-TÓL kéthetente HÉTFŐI NAPOKON

8:00-TÓL - 19:00-IG A PÉNZTÁRAT NYITVA TARTJUK.

EBÉDIDŐ: 12:00-tól 13:30-ig tart

TERVEZETT TOVÁBBI HÉTFŐI PÉNZTÁRI NAPOK:

május 10.

május 31.

 

Kérem, hogy a vírushelyzet okozta különleges helyzetet vegyék figyelembe. Mindannyiunk élete, egészsége életfontosságú. Kérem, tartsák távol magukat minden fertőző helytől, az irodába csak maszkban és a 1,5m-es távolság betartásával, fertőtlenítőszer használatával lehet belépni.

Budapest, 2021. április 19.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

Veszélyeshulladék-gyűjtési akció!

Megjelent: 2021. április 20

Veszélyeshulladék-gyűjtési akciót szervez a XIII. kerületi Önkormányzat 2021. május 15-én. A Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezethez közeli helyszín és átvételi időpont:

Vizafogó sétány
(gyógyszertár melletti parkoló,
Párkány utca 38-40. előtt)
11:30 – 13:30

Az alábbi típusú veszélyeshulladékokat veszik át:

  • elektromos és elektronikai hulladékok: televízió, hűtő, mosógép, háztartási kisgépek, számítógép,
  • savas akkumulátorok,
  • festék- és lakkmaradékok, szerves oldószerek, festékes rongyok, ecsetek, folyékony és szilárd növényvédő szerek,
  • lejárt szavatosságú gyógyszerek, vegyszerek,
  • fáradtolaj, olajszűrők, légszűrők, olajos rongyok, olajos flakonok, használt sütőzsírok és olajok.
  • nem adható le építési-bontási hulladék!

A leadás során is maradéktalanul be kell tartani a járvány terjedésének megelőzését célzó előírásokat (maszkhasználat, távolságtartás)!

Bővebben …

Mellékvízmérők névátírás változása

Megjelent: 2021. március 09

Tisztelt Szövetkezeti Tagok!

 

2021. március 5-én a Díjbeszedő Holding Zrt. levélben értesítette a szövetkezetet a mellékvízmérők névátírásának változásáról. A szükséges dokumentumokról és az ügymenetről a mellékelt DBH levél ad tájékoztatást.

Bővebben …

Új tartalmak: az ügyvezető elnök és a Felügyelőbizottság beszámolója

Megjelent: 2021. február 10

Az oldalon regisztrált szövetkezeti tagok bejelentkezést követően a Dokumentumok/Ügyvezető elnök anyagai menüpontjában elérhetik az ügyvezető elnök, a Dokumentumok/Felügyelőbizottság anyagai menüpontjában az FB beszámolóját.

Bővebben …

Utalás

Megjelent: 2021. január 16

Használati díj (közös költség) utalása:
11713005-20030652
Közlemény: lépcsőház/lakásszám

 

11. oldal / 32

  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Pénztár és félfogadás

Hétfő: 800-1000  és 1500-1900
Csütörtök: 800-1000

Csak félfogadás

 (pénztár nincs)

Szerda: 1400-1700

Bejelentkezés

  • Elfelejtette a jelszavát?
  • Elfelejtette a felhasználónevét?
  • Fiók létrehozása

Elérhetőségeink

Székhely (iroda):

1138 Budapest,
Párkány utca 32. fszt. 1.

Telefon (munkaidőben):

+36 (1) 359 2168
+36 (30) 841 9060

Műszaki ügyelet (0-24):

+36 (1) 359 2703
+36 (30) 535 4672

info@vizafogolakasszovetkezet.hu

Kapcsolat

Ha kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ügyvezető elnök
ugyvezeto@vizafogolakasszovetkezet.hu 

Felügyelő biztos
fb@vizafogolakasszovetkezet.hu 

 

© VIZAFOGÓ Lakásfenntartó Szövetkezet 2012 - 2025
  • Felhasználási feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Cookie tájékoztató
Fel!
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • A regisztráció menete
  • Elérhetőségek
  • Adatkérés